Cursus: EHBO op school

In te schrijven t.e.m. ma. 20 september 2021 1 keer gegeven 1 sessie Kurt Dossche vr. 24 september 2021 15:16

Een valpartij op de speelplaats, plots flauw vallen of een bloedneus ? We maken het allemaal mee op school.
In deze cursus leer je op een goede manier reageren en de eerste zorgen toe te dienen en dit met coronamaatrdegelen in het achterhoofd.

Sessiegroep #1

Maximum aantal personen: 16

Sessie #1
Waar

Aalter

Wanneer

wo. 22 september 2021

U bent te laat om u in te schrijven.

Omschrijving sessies

Sessie #1

We werken in 2 simultane sub-groepen van 8 cursisten met begeleiding om zo de ruime veiligheidsafstand te bewaren onderling.
Onze veiligheidsafstand onderling houden we op 2m.
De ruimte is voldoende verlucht.
Hygiƫnemaatregelen van kracht.