Cursussen

Help

Een cursus bestaat uit één of meerdere sessies. Deze sessies hebben elk een locatie, datum, tijd van aanvang en eindtijd.
Een bepaalde cursus kan meerdere keren gegeven worden, d.w.z. dat u kunt kiezen bij welke groep u aansluit.
Elke groep krijgt dezelfde sessies, maar op verschillende data en tijdstippen.

OSX officepakket Writer - basis

In te schrijven t.e.m. vr. 1 april 2022 2 keer gegeven 4 sessies Kurt Dossche

Je kent de basis van OSX, maar wil verder werken in Writer (de "Word" van Apple)

osX - beginners / woensdagsessies

In te schrijven t.e.m. di. 1 maart 2022 1 keer gegeven 4 sessies Kurt Dossche

Zet de eerste stappen in osX

osX - beginners

Open voor praktische info en data
In te schrijven t.e.m. vr. 25 februari 2022 1 keer gegeven 4 sessies Kurt Dossche

Zet de eerste stappen in osX

EHBO op school

wo. 22 september 2021 14:00 - 16:30
In te schrijven t.e.m. ma. 20 september 2021 1 keer gegeven 1 sessie Kurt Dossche

Een valpartij op de speelplaats, plots flauw vallen of een bloedneus ? We maken het allemaal mee op school.
In deze cursus leer je op een goede manier reageren en de eerste zorgen toe te dienen en dit met coronamaatrdegelen in het achterhoofd.