Cursus: Eenvoudig instructievideo’s maken - Online sessie

In te schrijven t.e.m. zo. 19 april 2020 1 keer gegeven 1 sessie Kurt Dossche zo. 10 mei 2020 15:45

De coronacrisis heeft in een klap van afstandsonderwijs prioriteit nummer 1 gemaakt. Naast live sessies zijn vooraf opgenomen video’s een zeer goed alternatief. Voor de leerlingen zijn ze steeds te herbekijken, voor de leraar zijn ze vaak te hergebruiken. En het beste: om ze zelf te maken hoef je heus geen digitale wizkid te zijn!

In deze webinar leer je om via de ingebouwde apps en de schermopnamefunctie op je iPad of Mac eenvoudige en duidelijke instructievideo’s te maken. Met enkele duidelijke tips en tricks kan je daarna meteen zelf aan de slag!

Sessiegroep #1

Maximum aantal personen: 10

Sessie #1

On-Line, link van de sessie na inschrijving

ma. 20 april 2020

U bent te laat om u in te schrijven.

Omschrijving sessies

Sessie #1