Cursus: Pré-Teaching : makkelijk en overzichtelijke documenten - online cursus

In te schrijven t.e.m. vr. 3 april 2020 1 keer gegeven 1 sessie Kurt Dossche wo. 29 april 2020 12:33 wo. 29 april 2020 12:34

Je wil op een makkelijke en veilige manier voor je leerkrachten documenten, lessen, werkblaadjes, instructievideo's, .... tot bij de leerlingen brengen.
In deze cursus leer je mappenstructuren op te zetten binnen de veilige omgeving van O365 waarbinnen leerkrachten en leerlingen veilig kunnen werken tijdens de beperkende maatregelen van corona-lockdown.
Deze structuren kunnen verder gebruikt worden om bij heropstart alles te blijven volgen en zelfs te gebruiken nadien in je lessen.
Deze sessie is on-line. Na inschrijving ontvangt u een mail met sessiecode.

Sessiegroep #1

Maximum aantal personen: 10

Sessie #1
Waar

online sessie, van achter je computer

Wanneer

ma. 6 april 2020

U bent te laat om u in te schrijven.

Omschrijving sessies

Sessie #1